Google Buzz
m.indosms.net
Twitter | Facebook

Lucky and Unlucky....

Saturday, January 9, 2010 - Pikko.info, " Welcome to visit on our info site."

Share | - Share this information to your friends. Thank's you - Subscribe
Berbicara tentang lucky atau keberuntungan atau nasib seseorang emang aneh hehe..Nih aku ceritain yah..

Beberapa hari yang lalu aku baca di internet tentang seorang cewek di Bejing yang bisa di bilang LUCKY atau beruntung, ceritanya pada pagi hari ketika dia sedang menjemur pakaian di balkon apartementnya di lantai 18, dia terpelaeset dan jatuh ke bawah, anehnya dia cuman menderita patah tulang dan tidak mati, hal ini di kerenakan salju di Beijing yang tebal dan baju yang dia kenakan juga cukup tebal hehehe..beruntung bukan?



Sementara itu, Shawn Motero, warga Amerika yang terjebak dalam kemacetan lalu lintas di Florida ketika ia harus menjawab ‘panggilan alam’, buang air besar. Karena kebelet, dia lantas keluar dari mobil dan langsung melompati tembok beton untuk menemukan tempat buang air yang tersembunyi.Sayangnya, pria berusia 30 tahun itu tidak menyadari bahwa dia berada di sebuah jembatan. Dia pun jatuh 65 kaki dan akhirnya tewas seketika. Sungguh sial sekali khan?
ya..itulah yang dinamakan takdir mungkin yah?....

---------------
English:If we talking about lucky or un lucky or fate for someone..it's so strange!!
A few days ago I read on the internet about a girl in Beijing who can say LUCKY or lucky, the story in the morning when she was hanging clothes on the balcony floor apartementnya in 18, he terpelaeset and falling down, strangely he suffered a broken bone and not die, it is in the snow in Beijing and clothes she wore thick enough hehehe .. lucky is not it?

Shawn Motero, Americans are stuck in a traffic jam in Florida when he had to answer the 'call of nature', defecation. Because dying for, he then got out and immediately jumped the concrete wall to find a place to pee, pity 30-year-old man was not aware that she was at a bridge. He fell 65 feet and eventually died on the spot. What a wretched huh?
yes .. that is what is called fate may well ?....

Share this information to your friends. Thank's you


Post a Comment

0 komentar / answers:

SocialTwist Tell-a-Friend